نماينده شوراي عالي آموزش و پرورش در استان قم تاکید کرد:
برنامهریزی ویژه آموزش و پرورش استان برای ارتقای میانگین نمرات دانشآموزان پایه دوازدهم
معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم ازبرنامهریزی ویژه آموزش و پرورش استان برای ارتقای میانگین نمرات دانشآموزان پایه دوازدهم خبر داد.
به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، نادر کریمی بیرانوند ، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم در حاشیه بازدید ازهنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش استان قم با بیان اینکه 75 هنرستان در قم با رشته های متعدد و امکانات مناسب آموزشی در خدمت دانش اموزان است اظهار کرد: کیفیت بخشی درآموزش، نقش ارزشیابی مستمر در افزایش کیفیت، تجزیه و تحلیل امتحانات ماهانه و پایانی و بازخورد مناسب به دانشآموزان و اولیا، برنامه رفع افت تحصیلی، نقش معاونین آموزشی بعنوان ناظر آموزشی و ایفای نقش مدیر در نظارت آموزشی جهت رشد آموزشی دانشآموزان از مهمترین برنامه هایی است که باید در راستای ارتقای میانگین نمره دانش اموزان در همه سطوح بویژه در پایه دوازدهم به آن توجه گردد.
نماينده شوراي عالي آموزش و پرورش در استان قم از همکاران خود در دوره های آموزش متوسطه اول و دوم و همچنین هنرستان های فنی و حرفه ای، کار دانش، گروه های آموزشی و تکنولوزی آموزشی و... که با تلاش های خستگی ناپذیر در مدارس استان برای راهنمایی، مشاوره و آموزش های علمی، آموزشی، مهارتی، فنی و تربیتی تلاش می کنند تقدير و تشكر كرد و افزود : درباره نقش سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ و اهمیت برنامهریزی برای ارتقاء میانگین نمرات دانشآموزان پایه دوازدهم از جمله برگزاری آزمونهای شبه نهایی هماهنگ استانی در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم به لطف الهی تحول ویژه تری را در استان ایجاد نماییم.
كريمي با بیان اینکه در سال گذشته میانگین نمرات استانی ما در سطح بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفت بیان داشت: دانش آموزان استان دارای استعدادهای بالایی هستند، دانایی و توانایی به خوبی در وجود این عزیزان موج می زند لذا ما وظیفه خود می دانیم در تحقق اهداف سند تحول بنیادین در همراهی با این عزیزان آینده ساز برنامه های ویژه ای داشته باشیم که فعال شدن پایگاه های مطالعات علمی و مراکز مشاوره و راهنمایی که در سایه همدلی همکاران ایجاد گردیده و همچنین آزمون های هماهنگ شبه نهایی می تواند به این اهدف کمک های شایانی نمايد.